חדשנות וקדמה בטיפוח העור

עור פנים חלק, בריא וקורן הוא לא רק תולדה של גנים טובים, אל במידה רבה גם של טיפוח נכון. תחום הקוסמטיקה וטיפוח העור עבר מהפכה של ממש בעשור האחרון, והפך מתחום המציע טיפולי יופי פשוטים, לפרקטיקה מתקדמת, העושה שימוש במרכיבים פעילים ובשיטות טיפול המניבות תוצאות ממשיות וארוכות טווח.
היצע הפתרונות גדל משנה לשנה, הוא כולל טיפולים חדשניים במכון הקוסמטי ותכשירים לטיפוח העור בבית, המיועדים לחידוש העור, לטיפול בנזקי שמש וגיל ולפתרון בעיות שונות.
התפתחות מרשימה זו היא תוצאה ישירה של התקדמות עצומה שחלה בשנים האחרונות במחקר ובפיתוח בתחום הקוסמטיקה הפרא-רפואית, שמניבים בהתמדה טכנולוגיות חדשניות ורכיבים פעילים שיעילותם מוכחת.
רבים מהמרכיבים הללו מבוססים על צמחים, ויטמינים, מינרלים, חלבונים ואנזימים שונים. כל אלה מאפשרים לי כקוסמטיקאית פרא-רפואית להשיג תוצאות מרשימות ומרחיקות לכת במגוון סוגיות של טיפוח וריפוי העור, בהן קמטים וסימני גיל, נזקי פוטו-אייג'ינג (פיגמנטציה), בעיות עור כגון אקנה סבוריאה רוזיציאה ועוד.

אהבתן? שתפו לחברות

אהבתם? שתפו

טיפולים נוספים:

פיגמנטציה

אבחון אישי ומדוייק המלצות והתאמה אישית של סדרת 6-10 טיפולים אחת לחודש בקליניקה והתאמת תכשירים לשימוש יומיומי בבית. כתמי פיגמנטציה הם אחד הנושאים עליהם אני

קרא עוד >

אקנה ופוסט אקנה

הרבה מאוד פעמים כשאני מתייחסת לנושא של אקנה, של פצעים, אני כותבת לכן בפייסבוק ובאינסטגרם "תאמינו- יש עידן חדש של תוצאות". זה לא סתם. אקנה

קרא עוד >
דילוג לתוכן