תוספת יופי – תוספי תזונה

מלבד התזונה, מספר תוספים הוכחו כרכיבי אנטי אייג'ינג יעילים:
Q10 קיו-אנזים – ממלא תפקיד מפתח בהפקת אנרגיה בתאים, כולל בתאי העור, פועל לנטרול נזקי החמצון בקרומי התאים, תורם לייצור הקולגן והאלסטין, מאיץ את חילוף החומרים הטבעי בעור, משפר את ספיגתם של ויטמינים וחומרי תזונה נוספים בתאי העור ומאיץ את התחדשותם. כמו כן יעיל במיוחד בצמצום קמטים ובתיקון נזקי שמש.
אבץ – האבץ הוא אחד המרכיבים הנחוצים לייצור הקולגן וחסר בו עלול להוביל לקושי בריפוי פצעים וכוויות בעור ולהיווצרות פגמי עור. מחסור באבץ הוא מהגורמים לסימני מתיחה בעור בעקבות הריונות והשמנה.
פרוביוטיקה – חיידקים פרוביוטיים הם חיידקים ידידותיים, המתקיימים באופן טבעי במערכת העיכול ועל פני העור שלנו, מסייעיםבשמירה על בריאותינו ומגינים מפני חיידקים מחוללי מחלות. מחקרים רבים הוכיחו את יעילות הפרוביוטיקה בשמירה על העור מפני זיהומים, דלקות ובעיות עור כמו אקנה ואסתמה של העור. נמצא גם שחיידקים פרוביוטיים יכולים לשמש כגורם אנטי-אייג'ינג יעיל ביותר, להפוך תהליכי הזדקנות בעורנו ולהשיב לו בחזרה את מראהו הצעיר והרענן.
פיקנוגנול – תוסף זה המופק מקליפת עץ האורן הימי הצרפתי, עשיר בפרואנתוציאנידים-כימיקלים צמחיים חשובים הפועלים כנוגדי חמצון עוצמתיים. הם מתמזגים עם קרום התא, שבו נוצר הנזק הראשוני של הרדיקלים החופשיים, ומונעים את הפגיעה. פיקנוגנול מגן על העור מפני קרינת השמש האולטרא-סגולה ומתפקד כמסנן קרינה פנימי. פיקנוגנול נמצא יעיל בטיפול בכתמי שמש.
ALA חומצה אלפא ליפואית – החומצה המצויה בכל תא בגוף, אף היא אחת מנוגדי החמצון החזקים ביותר בטבע. ALA מסיסה הן בשמן והן במים, מה שהופך אותה לנוגד חמצון אוניברסלי, הפועל הן בסביבה השומנית של קרומי התאים והן בסביבה המימית שבתוכם. ALA אף מונעת גליקוליזציה בעור – תהליך שבו נוצרת תגובה כימית בין סוכר לחלבונים, הפוגעת בתפקוד הקולגן והופכת את העור לנוקשה ומקומט. ALA מסייעת בייצור מולקולות חנקן חד חמצני (NO), חומר המאפשר את התרחבות כלי הדם ומסייע בשיפור זרימת הדם לעור, וכתוצאה מכך מעניק לעור ברק ומפחית בצקות ונפיחות, כולל נפיחות מתחת לעיניים.
GLAחומצת שומן גמא-לינולאית – ה-GLA נמנית עם קבוצת אומגה 6. בניגוד למרבית חומצות השומן מקבוצה זו, שצריכתן המוגברת מעודדת תהליכי דלקת ומאיצה את הזדקנות העור, GLA פועלת כנוגד דלקת. כמו כן GLA הוא מקור מרכזי לפוספוליפידים – אבני הבניין של קרומי התאים – ולכן חיונית לבניית קרומי התאים ולייצובם, לגמישותם, חדירותם לחמצן וליעילותם בסילוק פסולת. למעשה ניתן לומר כי GLA פועלת לשימון העור מבפנים.

אהבתן? שתפו לחברות

אהבתם? שתפו

טיפולים נוספים:

פיגמנטציה

אבחון אישי ומדוייק המלצות והתאמה אישית של סדרת 6-10 טיפולים אחת לחודש בקליניקה והתאמת תכשירים לשימוש יומיומי בבית. כתמי פיגמנטציה הם אחד הנושאים עליהם אני

קרא עוד >

אקנה ופוסט אקנה

הרבה מאוד פעמים כשאני מתייחסת לנושא של אקנה, של פצעים, אני כותבת לכן בפייסבוק ובאינסטגרם "תאמינו- יש עידן חדש של תוצאות". זה לא סתם. אקנה

קרא עוד >
דילוג לתוכן